mandag den 4. februar 2013

Hat og briller








Der er lidt stille herinde for tiden, syntes det hele går lidt op i hat og briller. Nå men sygdomsstatus pt. Alle raske undtagen lille Magnus som nu har fået lungebetændelse efter en uges influenza og en uges forbedring. Jeg tog til lægen med ham i fredags, da jeg ikke mente at det kunne passe at han stadig skulle hoste og have feber. Han er nu i gang med pencilin, men hvilken kamp at få det i ham. Det smager jo direkte ulækkert og pillerne er for store til at synke. De blir så knust blandet i lidt youhgurt og skyllet efter med kakao og vand.

Jeg har fået sat alle ungerne i rammer og placeret dem på de små billedhylder fra Ikea, fået en af de omtalte fine puder fra netto, og de fine papirsbolde fra Madam Etoile. Lidt hygge er det blevet til i denne kold, våde klamme jan/feb. GLÆDER mig sådan til forår...og varme.


2 kommentarer:

  1. Håber alt vel , det er ikke rart med syge børn .
    Hvor er det en sød måde du har FOTO fremme i sorte rammer , jeg er helt pjattet med din bænk med stjernepude og tæpper , det ser hyggeligt ud.
    Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde besked. Alt vel igen
      KH Louise

      Slet